KiSaH aKu DaN diA...

arghhhh lama nye xupdate blog usang aku nie...agaknyer dh mkin usang dh kot blog aku nie...hak3...huk3...jap2 ap motif aku ek nk update blog nie?ap aku nk cte nie?aduhhhh lupa plak....ha bru aku ingt aku nk story tntng aku ngn aku my lovely la...bln nie rjin btul hang out ngn dia...ha bru2 nie pg gunung ledang...huk3...pnt gak la nk nek ats tu...mcm nk terkluar jntung aku...hak3...weee~~...blik dr situ aku antr dia blik umah...tp sblm smpi umah...snggh jaln2 dlu...dia bli kn bju tok aku...hik3...cntik...aku ske...thanks a lot coz blikn bju tu...aku ngn dia nie ske shopping...tp aku xla obses sgt mcm dia...hak3...dia klu dpat shopping cm ppuan...hik3...sorry yunk cte psal you...huk3....nie pic kte msa kt sne...

gunung ledang

baju baru dr si dia...hak3

div class='comments' id='comments' style='overflow:auto; width:auto; height:300px; border:3px dotted #FF66CC; border-radius: 30px 30px 30px 30px; background:#FFEEFD;'>

0 ulasan:

Post a Comment

DoNt FoRgEt LeAvE yOuR cOmMenT HeRe