hope si dia mengerti....

hai blog usang aku...lma dah aku xluah kn sgala crita kt blog ni kan?skunk aku update pun sbb aku nk cte something kt sni...pnah x korang rasa trhina?aku xpnah ad rsa benci dlm hati klu ad yg maki aku...tp aku sdih klau org yg aku sgt syang lyan aku mcm smpah?ap ktor sgt ke aku?aku punya hrga dri dan mruah tok di jaga..mmg sthun yg lpas aku pnah laku kn kslahan pda nya..tp skrng aku xmen2 dlm hbgan nie...dia maafkn aku tp knape skrng kslahn kecik jd gduh antra kita?pda abg yg adk syng...adk hrap sgt abg bce blog adik nie...dan adk mhon sgt abg fham sgalanye...ap abg suke adik wat pkara bdoh dpan abg mcm ary tu?klu abg xske ingt la jgn krana hal kecik abg benci adik...maaf kn sgala slah adik...jujur adik ckp dlu adik mmg slah...tp skrng adik mula sdar dan brubh tok tbus slh adik...mnusia xde satu pun yg smprna...dan yg jhat xsmstinya jhat tok slamanye..demi allah xde sdikit pun kta BENCI dlm hati adik tok abg...sikit pun adik xtrniat tok berskap ksar ngn abg...adik syng abg...adik thu abg nk jga adik...dan adik thu abg akn tnaikn jnji abg pda adik...love you yunk!!!

adik bahagia ngan abg..

div class='comments' id='comments' style='overflow:auto; width:auto; height:300px; border:3px dotted #FF66CC; border-radius: 30px 30px 30px 30px; background:#FFEEFD;'>

0 ulasan:

Post a Comment

DoNt FoRgEt LeAvE yOuR cOmMenT HeRe