PeSaNaN sAyA UnTuK AwAk...

kalau 1 hari tu awak ad masa 2 minit jea
untuk jumpa saya .
saya nak awak tegur saya & 
berikan senyuman yang paling manis
untuk saya .
mungkin itu hari terakhir awak dapat jumpa saya
& awak menegur saya dengan senyuman yang paling manis .
nanti bila saya tak ada ,
awak dah tak dapat tegur saya .
saya pun dah tak dapat melihat lagi senyuman awak .
tak dapat pegang tangan awak seperti biasa &
tak dapat melihat muka awak yang suka merajuk tu. .
mesty dalam hati rindu kann ??
saya tak nak awak sedih .
saya nak awak happy slalu .
dalam apa jua keadaan sekali pown .
saya nak awak jadi orang yg kuat
& tak mudah putus asa
tu permintaan saya wak .
‘’KEBAHAGIAAN AWAK ADALAH KEBAHAGIAAN SAYA ‘’



DeTiK aWaL pErKeNaLaN

div class='comments' id='comments' style='overflow:auto; width:auto; height:300px; border:3px dotted #FF66CC; border-radius: 30px 30px 30px 30px; background:#FFEEFD;'>

0 ulasan:

Post a Comment

DoNt FoRgEt LeAvE yOuR cOmMenT HeRe