2011 menutupkan tirai..2012 membuka tirai

Tinggal sehari je lagi 2011 bakal melabuhkan tirainya...dan kemunculan 2012 psti dinanti2...korng mst sdang sbuk memikirkan azam tok thun baru nti kan....sma la mcm aku..tpi xtau la akn trcpai or x..itu kuasa allah....4 aribulan aku dah mula sem baru tok sesi januari hingga julai..hope everythings ok....thanks pada yang support aku dr blkng slam nie..family..kwan2 dan xlupa jgk pda insan yg mnyayangi aku...dia terlalu bnyk bntu aku slma nie...even kdang2 dia selalu mrah2..tpi still syg aku...LOVE YOU!!!tadi dapat result exam..alhamdulillah no repeat paper...thanks to all lecturers...sem dpn aku akn wat yg trbaik dri nie...i do my BEST!!!

div class='comments' id='comments' style='overflow:auto; width:auto; height:300px; border:3px dotted #FF66CC; border-radius: 30px 30px 30px 30px; background:#FFEEFD;'>

0 ulasan:

Post a Comment

DoNt FoRgEt LeAvE yOuR cOmMenT HeRe