WaTcHiNg OmBaK RiNdU WiTh HiM...

15.12.2011..hari yang paling happy bgi aku dan si dia...aku ngn dia hangout coz dh lma xkua..so aku ambk kputusan tok jmpe dia...sronok sgt2..dia dh xmcm dlu yg sllu mrah2 lgi..thanks yunk...aku ngn dia pg tgk wayang movie OMBAK RINDU...serius cte nye mmg TERBAEKKKK!!!sedih sgt2...aku ngn dia ngis la...hahahaha...smpat ag tumpang bahu dia...nak cover...hehehehe...ap2 pun movie tu mmg mnyntuh prasaan sgt2...ske sgt dpt tgk si dia bhgia disisi aku...aty tng bile dia snyum dan ktawa..LOVE YOU YUNK!!!even sometimes kita slalu gduh..tp still akn ok kn?dh hampir 2 tahun hbgan kita,so adik hrap kita akn kekal k..jgn mrah adik mcm dlu lagi...sayang abg....

hak3..kenangan nie...hehehehe

div class='comments' id='comments' style='overflow:auto; width:auto; height:300px; border:3px dotted #FF66CC; border-radius: 30px 30px 30px 30px; background:#FFEEFD;'>

0 ulasan:

Post a Comment

DoNt FoRgEt LeAvE yOuR cOmMenT HeRe